Engkorang Yang Best

Tuesday, July 12, 2011

saya mintak maaf awak (T_T)

Assalamualaikum


dah nak masuk pagi selasa dah pon.mata aku still segar bugar.kat luar hujan mula turun dah.dekat dalam bilik ni toksah cerita la.dari tadi lagi dah hujan.(T_T).dah kata cengeng kan,so memang cengeng betul lah.huhu.


tak tahu kenapa aku rasa minggu ni dengan minggu lepas paling banyak ujian dalam perhubungan aku dengan mok.lepas satu satu.aku tak tahu kenapa time time sekarang ni masalah kecik pon boleh jadi besar.tipu kalau aku kata aku tak sedih langsung dengan apa yang jadi.boleh kata hari hari air mata ni keluar jek kalau pikir hal kitorang.macam tadi,mula mula ketawa,lastly,ending nya senyap.benda kecik pon boleh jadi hal.puncanya fb je pon.tapi tuh la.aku ni cepat sangat terasa.pantang mok cakap sikit,mulalah menggedik nak terasa.mulalah sebak semacam jek.aku tak tahu kenapa dengan dia jek aku mudah terasa.dengan dia jek nak mengengada.

mok,saya tahu awak dah terlalu banyak bersabar dengan sikap saya.saya mintak maaf sangat sangat sebab saya selalu kalah dengan emosi kalau berdepan dengan awak.saya selalu buat awak macam budak budak.saya selalu treat awak supaya awak jadi macam saya.saya tak pernah nak paham awak kan?

mok,kenapa benda ni semua mesti nak jadi dalam perhubungan kita yang masih terlalu baru ni?saya takut kehilangan awak.saya tak nak bayangkan hidup saya tanpa awak lepas awak datang dalam hidup saya.saya tahu tadi awak cuba sabar dengan perangai dan sikap saya kan?ego saya tinggi kan mok?

mok terima kasih sebab awak tetap stay dengan saya sampai hari ni walau dah macam macam saya buat pada awak.dah macam macam perangai saya buat kat awak.dah macam macam hal saya buat awak susah hati.tapi awak tetap ada dengan saya.awak tetap sabar dengan kerenah saya.

mok,saya sayang awak.saya taknak hilang awak.saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak walaupon saya tak pasti macam mana baiknya tuh.mok saya tahu awak baca blog saya.saya nak mintak maaf mok sebab buat awak macam mana yang saya buat sekarang.saya sedih sangat bila jadi macam ni.



saya rindu sangat sangat masa mula mula kita kenal.saya rindu nak gelak gelak dengan awak.i miss all about u.(T_T)

missing u being a part of my life everyday


im scared to care too much,to feel that rush once more,to love again at the risk of getting hurt.But what i fear most is the thought of you leaving me, when i've aready conquered those fears for you.

2 kutukan sopan diterima:

Taufan Bin Ribut said...

dugaan tu yg mendewasakn perhubungan tu.so terima dengan hati yg terbuka ok..insyallah semua akn berjalan seperti biase ^_^


Entri terkini : Bro,gua pon pakai p1 wimax gak lah!
Entri sebelum :Aku vs Camera dan korang yang gile camera
Watch my video songs ^_^

~~Sue eLLa~~ said...

hi awk...follow sini..chenta hati kapal yeeee..hehehehe.....dtg la blog n follow mollow..

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design