Engkorang Yang Best

Tuesday, February 8, 2011

Gusi bengkak sebab nak tumbuh gigi bongsu

Assalamualaikum.tak jawab dosa eh.


mud nak menaip ini hari telah di spoilkan oleh gusi aku yang bengkak yang berkemungkinan tinggi nak mengeluarkan gigi bongsu kat geraham kiri.mak ai..sakit nya aku jek yang taw.cerita kat korang pon bukan korang taw sebab yang mengandung menanggungnya sekarang aku.huu.

so,entry paling ringkas untuk bulan ni.nak bagitahu yang gusi aku bengkak.nak mengunyah susah sebab macam sakit jek.so,feel nak makan tak berapa nak ada.so,biler tak makan,tenaga tak berapa nak ada dan kepala otak tak berapa nak fresh nak taip entry baru.

lastly,terimalah gambar kat  bawah ni sebagai penutup entry aku.malam kang kalau dah tak berapa nak sakit gusi aku ni,aku hapdet lagi k.


aku dengan geng poker yang sanggup datang kenduri anak buah aku ahad lepas
*dari kiri (belakang) abg med,wife abg med,wife abg fuh,anak abg fuh,abg fuh,abg ijan*
* dari kiri (depan) anak anak abg med,aku,akak aku*

adios
assalamualaikum

2 kutukan sopan diterima:

pak long said...

salam...
mendoakan moga cepat sembuh

AH7 said...

gusi gigi dah baik blom?

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design