Engkorang Yang Best

Wednesday, September 29, 2010

pesbuk yang melalaikan.....hampeh tol....

Assalamualaikum.....


skang nh aku still ag ta tdo...padahal dah kul doblas lebey..pastuh pagi sok kompom2 nk kene bangun pagi sebab nk g keje...aduyai..nh sumer gara2 game kat pesbuk...memang ta ley nk kate ape da...aku ngan game bejeweled kat pesbuk tu memang ta ley nk dipisahkan...bagai isi dengan kuku, langit dan awan..memang ta dpt dipisahkan....setiap masa sata dan ketika, pantang ader mase terluang bersama internet, laju jek jari jemari aku yg lemah gemalai nh men login pesbuk tu tanpa mengira mahupown membilang ape2 lagi...memang cam c****e sebab aku jadi lupe diri terus...kehidupan aku seolah2 tak terurus langsung dengan kehadiran game nh....

yang lagi cam ga****g biler keje2 aku sumer terbengkalai angkara game nh...kalau kat opis tuh, pantang aku ngadap komputer, jari2 aku nh gatal jek nk bukak pesbuk...kengkadang tuh time incik bos ader sebelah pown aku selamber pig jek on pesbuk..kuang ajar an???aduyai...cmne la incik bos tuh ley tahan ngan prangai aku nh aku pown tataw la...tadi lagi cam haram prangai aku, da la design ta siap ag..customer tuh dtg nk tgk design...pastuh seb bek la incik bos ngan wife dier rajen layan pakcik tuh...pakcik tuh nk wat bisnes card...tgh2 dier beburak ngan incik bos ngan org umah incik bos tuh, tgn aku nh laju selaju lajunyer la menyiapkan design tuh..agak cuak gak la an, takot2 kang ta sempat siap...tp disebabkan pale otak aku yg agak cekap + minda yg memang aktif nh, laju jek aku design..ta smpai 15 minit siap...perghhh...memang aku bangge r ngan diri senirik arinh..hahahah...

aku pown ta paham la ngan diri aku skang...leka sgt ngan bende alah nh...nh sumer salah opismate aku r nh...shah, kalau ko ta ajar aku men bende alah nh, mesti aku tataw men shah..mesti aku ta pat potong score ko..mesti aku ta kan terroe dowh..nh sumer salah ko shah..ko yg wat aku jadi lagi terror pade ko...kompom shah, nh salah ko..hahahaha...

amacam???ade bran ta?kekekeke...stakat 300k k tuh gua tutup mata sebelah jek...hahahahaha..

ok r..da tataw nk citer sal ape da...aku nk smbung men bejeweled jap...ne r taw dpt 400k plak an mlm nh...lagi r tercabar si shah ngan abg fifi tuh..wakakakka....

adios...
assalamualaikum....

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design