Engkorang Yang Best

Friday, August 6, 2010

hadiah tuk follower + silent reader..

Assalamualaikum...


en3 nh aku khas kan tuk sumer2 follower aku yang sgt2 best sebab dorg sumer follow aku...kalau korg nk rase best,siler follow aku gak..kehkehkeh...=))

tade la weh, aku men2 je r..en3 nh aku wat sebenarnye khas tuk follower aku [ulang ag skali], silent reader belog aku, n sesape yang sudi dtg belog aku nh..ta kire la secara ta sengaje o sengaje..

walau follower aku ta smpai seratus pown, ta ribu riban yang belog blogger2 yg pemes, tp aku tetap bersyukur sebab korg2 sudi dtg sini n follow belog aku nh...pastuh yg dtg bace en3  aku pown thanx gak..walau en3 aku selalu merapu, tp korg tetap dtg gak..thanx sgt2...korg memang best...2 thumbs up tuk korg...

walau ak ta reply kat chatbox tuh, bukan makne aku sombong ke belagak, tp kadang2 chatbox tuh wat jiwa ku skt...aku da taep panjang2 tetibe ta ley post plak...pastuh biler refresh terus kuar kotak wane putih jek, ta pown kuar this webpage is not available...macam haram kan??tp korg dun wori, walau aku ta reply kat chatbox tuh, tp aku still g balas balik kunjungan korg..aku still g belog2 yg da penah wat lawatan sambil belajar kat belog aku..kalau belog yang aku g tuh aku rase nk tinggal komen aku akan komen...kalau ta aku gtaw kat chatbox yg aku balas kunjungan..paling ayam pown aku jd silent reader korg la...

so, kali nh aku nk bg penghargaan sket kat sumer2 org yang dtg belog aku...ta kire korg follower tegar, pengomen tegar, silent reader tegar kat belog aku skalipown aku tetap ader adiah nk bg kat korg sebab korg memang BEST sgt2...thanx sebab meriahkan dunia blogging nh...thanx sebab tambah trafik kat belog aku yang ta seberape nh..thanx gak sebab up kan nuffnang aku walau aku ta penah dpt buffered earning...huu..=))..so, terimalah..

---
------
---------
--------------
-------------------
---------------------------
---------------------------------
----------------------------------------
-----------------------------------------------
-------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
tarrrraaaaaaaaaaaaaaaaa

amek sorg satu..kalau ta cukup kat bawah nh ader lagi...


yang nh yg tinggal..kalau ta cukup tuh share2 la yek..=p


adios,
assalamualaikum...

p/s : thanx sumer yg sudi jenguk + singgah sini..tade ape yg aku ley balas + bagi melainkan ucapan thanxx sgt2..nk bg adiah btol2 aku ta mampu + tabung nuffnang aku pown ta cukup ag...so, aku bg korg tgk dulu adiah tuh, t biler da ader yg btol2 aku bg k...=))

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design