Engkorang Yang Best

Tuesday, August 17, 2010

Bagus anak nh, mude lagi rajen g terawikh...

Assalamualaikum....


giler pepagi bute aku dah menghapdet belog arinh...sebenarnye pas sahur td aku terus ta tdo..ye r, kang tdo kang sahih subuh aku ilang kan..so, better aku ta yah tdo...[wei, kalau ko ngaji lagi besar pekdah la dr ko 'ngaji' kat belog]...

mlm tadi aku p terawikh cam besa..memula aku kata kat adeq aku, kalau ujan tayah p r...pastuh dier beria nk g tumpang jiran aku...pastuh aku tgk jam da kul 8 lebey...aku terus siap2 sebab ujan pown da brenti...skali aku tgk adeq aku da lena kot...cit, macam haram toi...dier punya semangat ajak aku g pastuh dier ley tdoq...biler aku kejut, dier ley ckp tanak g..sejuk...aku ckp, deq ta bek oooo...ko taw ta, kalau kiter ta smayang kan..tak dan nak abeskan ayat adeq aku cepat2 bangun terus p basuh muka n siap2..kekeke...

aku smpai surau 7 minit b4 azan isyak...masuk jek kat tempat pempuan, aku terus amek sejadah pastuh terus landing sebelah makcik yg aku rase agak tua gak la...sebaya2 puan emak la lebey kurang....pastuh makcik tuh tgoq aku, lebey kurang cenggini la ayat makcik tuh...

makcik : duk mana?
aku : duk srtg 3 je..
makcik : ooo...bgus...muda ag rajen p smayang...
aku : tade la..bese jek...
makcik : mak ta g ke?
aku : ta..
makcik : oo..ganti mak lah nh..bgus la..
aku : ('',)
makcik : lepas spm kan?tanak smbung belajar ag ke?
aku : ehh, tak la makcik..saya da keje da..
makcik : la..yeke..makcik ingat baru pas spm..
aku : =)

aku senyum jek pastuh smpai la azan..pastuh terus smayang...perrrgghhh, ta sangke muda upenyer aku nh..kekekekekeke...arituh time nk amek lesen pown same gak...ader kakak ngan pakcik tuh ckp aku baru pas spm...time memule kenal ngan incik pelaut pown beliau ckp aku budak ta cukup umur...kekekeke...

balik terawikh aku citer kat puan mak ngan akak aku...mak aku ketawa jek...akak aku cam bese r..ader unsur2 ta puas ati r tuh...hahahaha...=p

ini lah budak pas spm...kekekeke...

ini aku...=))

p/s:makcik, kakak, pakcik, abg sumer2...saye da 5 taon abes spm da...mak kate kalau kawen anak da berderet da pown...hee..time kaseh yer makcik sebab ckp saye mude..syg makcik, kakak, pakcik, abg n korg2 sumer...=))

adios...
assalamualaikum...


4 kutukan sopan diterima:

sI tEDI said...

surau2 penuh dgn warga emas jek.
mcm tu gak bila ada baca yassin dr rumah ke rumah. =)) kalau ada org muda, rasa mcm janggal jek

Miss Shizu said...

si tedi : btol3...skang nh remaja2 payah nk join xtvt2 cmnh...

Zero Designers™ said...

ahhaahahahah ko biar benar kak.. ko tak tanyer ke kt makcik tuh.. makcik igt sy ni lpasan spm taun braper? hahaha

Miss Shizu said...

bob > cet...ko jeles an bob..kkekekeke

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design